Herdenkingsavonden

‘In een ogenblik van stilte
bij een groot verdriet
is het fijn dat men er is
en hoeven woorden niet

In een ogenblik van stilte
vooral na zo'n groot gemis
zegt aanwezigheid voldoende
voel je echt wat samenzijn is’

In samenwerking met de gemeente Haarlem organiseert Stichting Nabestaandenzorg de herdenkingsavond op de algemene begraafplaats Akendam en de Lichtjesavond op het algemene begraafplaats Kleverlaan. Tijdens deze avonden staan verbondenheid, troost en de herinnering centraal. Iedereen die zijn of haar overleden dierbaren wil gedenken, al dan niet begraven of bijgezet op de begraafplaats, is tijdens de herdenkingsavond van harte welkom.

Helaas konden dit jaar de herdenkingsavonden niet doorgaan. Laat het optreden van Stef Bos dat voor het programma 'Voor wie steek jij een kaarsje op?' een moment van stilte en herinnering zijn. Dat we ons verbonden mogen voelen met iedereen die een dierbare moet missen.

We hopen dat in 2021 de herdenkingsavonden weer kunnen doorgaan.

Vrijwilligers

Voor deze avonden zijn we op zoek naar vrijwilligers. We kunnen hulp gebruiken bij de opbouw, ontvangst, het verzorgen van koffie en thee, assisteren bij herdenkingsactiviteiten, opruimen etc. Vindt u het mooi om op deze avond(en) te helpen? Dan kunt u zich opgeven via info@stichting-nabestaandenzorg.nl.

#lotgenotencontact #rouwverwerking

07-12-2020