Hoe wandelen kan helpen bij rouw

Het wandelen heeft mij letterlijk in beweging gekregen. Ik was zo lam geslagen na het overlijden van mijn man.

Heeft u te maken met het overlijden van een naaste? Vind u het fijn om een stukje op te lopen met anderen die uw verhaal en verdriet herkennen? Wandel dan mee. Tijdens de wandeling, onder begeleiding, delen we elkaars verhaal, inspireren en motiveren we elkaar.

Wandelen heeft een helende werking

Wandelen in de natuur helpt om je gedachten op een rij te zetten, maar ook om je zinnen te verzetten. Wandelen met een ander die ook in een vergelijkbare situatie zit kan prettig zijn. Je helpt elkaar en deelt al lopende ervaringen. Het helpt om de draad weer op te pakken en zorgt voor afleiding. Bovendien is wandelen gezond, je bent buiten en zo zet je letterlijk samen een stap verder.

Frequentie en dag: Elke donderdag
Tijd: Van 10:00 - 12:00 uur (verzamelen vanaf 9:45 uur)
Locatie: Witte van Haemstedelaan 72, 2015 EZ Haarlem (flat volgen, roze oprijlaan)
Kosten: Deelname per keer is € 5,-

Na afloop van de wandeling is er de mogelijkheid om tijdens en kop koffie of thee verder te praten.

Voor de wandelingen vragen wij u om zich aan te melden zodat wij op de hoogte zijn. Klik hier om aan te melden, wilt u zich liever telefonisch aanmelden dan kan dat via 023 - 8448201

Wandelen na Verlies is een samenwerking met SportSupport

28-02-2024